Google-haut

Google-haut

torstai 23. elokuuta 2012

Kuuntelu

Käsikirjoitin ja ääninäyttelin elämäni ensimmäisen kuuntelun Advanced Finnish -ryhmälle. Teemana on sukupuoliroolit ja idiomit. Yritin kaikkeni olla asiallinen ja aikuinen, mutta tissit tunkeutuivat tekstiin väkisin.

RUMPUJEN PÄRINÄÄ!!! -->


Henkilöt: naislääkäri ja miespotilas
Paikka: lääkärin vastaanotto
Juoni: Potilas haluaa sukupuolenvaihtoleikkauksen, koska tuntee tekevänsä naistentyöt.

Potilas Kolehmainen?

Täällä.

Päivää! Käykää sisään.

Päivää!

Mikäs teitä vaivaa?

Haluaisin tissit.

Anteeksi mitä?

Kuulit oikein. Haluan tissit.

ÖÖööö.

Mitä ööö? Veikö kissa kielen?

Ei vienyt. En nyt oikein ymmärrä. Miksi haluat rinnat?

Tissit.

Rinnat.

Tissit.

No, ihan sama. Miksi haluat ne?

Koska haluan olla nainen.

Vai niin, miksi?

Koska teen kotona kaikki naistentyöt. Mä tiskaan, pesen pyykkiä, siivoan ja kokkaan.

Mutta eikös tuo ole aika vanhanaikainen ajattelutapa. Voihan mieskin siivota.

Ei se ole mies eikä mikään, joka leipoo pullia ja polttaa kynttilöitä.

Mutta ettehän te siihen rintoja tarvitse.

Tarvitsenpas! Haluan tuntea olevani nainen samalla kun teen naistentöitä.

Nyt korvat hörölle herra Kolehmainen! Rinnat ei ole siivousta vaan imetystä varten.

Mitä ajat takaa?

No sitä, että kyllä sä saat siivota ja kokata, vaikka oletkin mies.

puhut potaskaa. Haluan tissit!

Ja mä haluan paratiisisaaren, 1 000 000 dollaria ja lentävän maton. Mutta nyt mä oon kurkkuani myöten täynnä tätä ammattia! Vartijat! Tällä potilaalla on ruuvit löysällä!

Shhhh! Iho umpeen. Tälle on looginen selitys.

Hohhoijaa. No kerro sitten.

Mun vaimo tulee tänne huomenna.

Joo-o. Mitä sun vaimo haluaa?

Mun vaimo haluaa olla mies, koska se korjaa autoja.

Just. VARTIJAT!!!! Heittäkää tämä mies pellolle!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti