Google-haut

Google-haut

lauantai 15. syyskuuta 2012

Anarkiaa!

Meikeläinen viettää rauhallista perjantai-iltaa kotona. Maxi Sloggit on vedetty tisseihin asti. Kynttilät palaa. Hyvän Yön -tee höyryää kupissa.

Yhtäkkiä törkeä jytinä alkaa raikua ympäri B-townia. Mökkini ikkunat heiluu ja seinistä rapisee maali.

Korjasin Maxi Sloggit pois pakaroiden välistä, sipaisin tukan nutturalle, laitoin Kama Sutran takaisin kirjahyllyyn Raamatun viereen ja lähdin katsomaan, että mikä siellä oikein jytisee.

Löysin bileet! Ensin mä olin että ei vittu! Jee!


Mutta sitten mä olin että ei saatana.

Deejii soitti musiikkia (tosi kovalla!) ja neonvärisiä lapsia juoksi ympäri ämpäri puistoa. Huomenna on nimittäin kotipeli niin pitäähän se käynnistää kunnon ympäriämpärijuoksentelulla.

Tässä lapset huomaa poliisit ja potkii shamppoopulloa lipunmyyntikojun alle piiloon.


Näin paljon pakaroita ja napapaitoja. Tuossa neonvihreässä lippiksessä lukee SLUT.


Täällä legginsit on housut.


SLUT-lippis.



Mutta sitten. Yksi oli lentänyt yli käenpesän. A loner.


Ensin luulin, että se virtsaa. Sitten luulin, että se runkkaa. Mutta ei. Kaveri vaan rapsutteli. Tai vaihtoehtoisesti siirteli jotakin, mitä miehet nyt ikinä siirteleekään, kun ne siirtelee jotain housuissa (kiveksiäkö, penistä, koko pakettia, alushousuja, esinahkaa, siittiöitä, karvoja emmä tiiä).

Ja siihen se jäi, kun minä lähdin takaisin mökkiini joogaamaan ja olemaan onnellinen, etten ole enää 18-vuotias SLUT.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti