Google-haut

Google-haut

maanantai 13. lokakuuta 2014

Minulla oli lauantaina vähän sutinaa miehen kanssa

Lauantaina oli hyvän ystäväni 30-vuotissynttärit ja minä järjestin pikkuisen yllätyksen. Oli saunomista ja ravintola Mamma Rosaa ja paljon ystäviä ja hyvää ruokaa ja iloista puheensorinaa ja skumppaa (viski).

Sitten mentiin baariin, semmoiseen kuin Navy Jerry's. Se oli neitsytmatkani kyseiseen paikkaan ja tykkäsin tosi paljon. Mojitot oli älyttömän hyvänmakuisia (viski).

Sitten näin siellä söpön miehen ja kuin unelmien satutarinasta, kun hän oli viipottamassa ohitseni, minä nappasin miestä kädestä kiinni.

Kättelin oikein reippaasti ja tervehdin, että heipä hei vaan. Mies hymyili tosi kauniisti takaisin. Pistin siinä ihan parastani kehiin ja aloitin keskustelun ja kysyin, että "Onko sun koiran nimi Arttu?"

"Ei mulla oo koiraa", mies vastasi hymyillen.

"No ööö, onko sun kissan nimi Martti?" minä jatkoin innostuneena tästä loistavasti iskurepliikistäni, jonka ihan näin ex tempore keksin ja mietin, että nyt on hyvä tämä.

"Ei oo... Mutta mun tyttöystävän nimi on Sari", mies vastasi iloisesti.

Kyllä siinä oli satuhäät niin lähellä. Olin siitä ihan varma koko 10 sekuntia, kun juttelimme.

Niin että jos joku kysyy, että no onko ollut miehiä, niin nyt voin vastata, että no joo, pientä sutinaa on ollut kyllä kieltämättä. Koskakun mielestäni tämä lasketaan jo.

Seuraavana päivänä olin sitten pitkän tipattomani jälkeen hieman tukka pystyssä. Siinä sunnuntaipöhnässäni kävin ystäväni luona, jolla on lapsia. Niistä eräs kuusivuotias kommentoi, kun laahustin sohvalle:

"Henriikka kävelee hellästi."


Namaste.

27 kommenttia:

  1. Oot nii paras!! Ja kyllähän tuo nyt lasketaan, ihan aito ihmiskontaktihan siinä oli kyseessä ja huikeet replat saako lainata? :))
    -Heidi

    VastaaPoista
  2. Kyllä tommosilla hämäävillä kysymyksillä ainakin sen miehen huomion saa hetkeksi!

    VastaaPoista
  3. Lasketaan saamiseksi.

    VastaaPoista
  4. Miks mul tuu koskaan tollai? :D

    VastaaPoista
  5. Navy Jerryssä vastaus olis ollu kyl todennäkösemmin että mun poikaystavän nimi on Pasi :)

    VastaaPoista
  6. Jostain syystä aina eksyn tänne ja sit unohdan ja sit taas eksyn. Ehkä se on toi et joku on antanu kasvot masturboivalle naiselle ja tykkään siitä, koska oon sellanen hikinen perverssi. No ei kai, mutta kiva joskus lukea jonkun oikeesti hauskan naisen hauskoja kirjoituksia! Joten kiitos siitä, että pääsen joskus eksymään ja naureskelemaan täällä sekopäisessä luolassasi. Ps. En ole sovinisti.

    VastaaPoista
  7. Hahaah! Loistava teksti, kiitos päivän piristyksestä! Ja hei, pointsit sille miehellekin, kyyninen minäni on jo ollut vakuuttunut ettei ole olemassa miestä joka ei pettäisi, mutta ehkä tuossa saattoi olla ainakin jotain sinne päin...

    VastaaPoista
  8. Arvostan tuota että nainen murtaa jään!! täällä päin ne vaan motkottaa jos niille jotain puhuu! Terveisiä joensuusta!!!!

    VastaaPoista
  9. Mä olen vähän semmonen jäänmurtaja luonteeltani. Aika useesti siitä kyllä seuraa semmonen hämmentynyt hiljaisuus. :D

    VastaaPoista
  10. Toinen sinkkunainen täällä, terve! Tämänpäiväinen kosketukseni mieheen oli, kun fys.ter. opiskelija hipelöi selkääni ja ai, ai, että tuntui hyvältä! ;) Ja sitten itse avasin "lainit" salilla yhen söpön miehen kanssa ja se sano lähtiessään vielä "hei, hei" mulle. Vaikka eipähän mulla mitään mahiksia oo kumpaankaan, ei ees tohon edelliseen kommentoijaan vaikka samalla kylällä (JNS) asutaankin. ;) Jatkakaamme siis haaveilua ja yksinäistä runkkailua!

    VastaaPoista
  11. Terve vaan terve, täällä nauretaan vedet silmissä näille hemmetin osuville jutuille. Tai siis nauran, eihän mulla mitään seuraa ole (paitsi se mielikuvituspoikaystävä, mut sekin varmaan naurais). Susta tuli kyllä nyt mun sankari. Aika mahtavaa! Oot mahtava! Kirjota kirja. Ostaisin sen saman tien. Se ois varmasti bestselleri.

    VastaaPoista
  12. Niimutku sä et oo viä nähny mua! Mää oon nääs Mansesta! Ja mulla on mieletön meisseli, jota voi kyllä jakaa!!!

    VastaaPoista
  13. Jokainen retostelee niillä avuilla mitä omistaa. Itse saan kyllä naiseni tyydytetyksi jo ennen varsinaista penetraatiota. Mutta se asia mistä piti kirjoittamani, niin (muidenkin) naisten pitäisi jo pikkuhiljaa ymmärtää että jotkut, ehkä jopa useimmat meistä miehistä, on vaan todellakin niin hitaita että meille pitää tulla sanomaan jos kiinnostusta löytyy. Itselläni on niin monta "talk to the hand" kokemusta että jään murtamiseen tarvitaan liian monta alkoholiannosta ja senhän nyt kaikki tietää että miten siinä sitten käy :D

    Ramen.

    P.s Erittäin hyvä teksti!

    VastaaPoista
  14. Heippa !

    Tosisesti olen itse sillä kannalla että naisen kannattaa se aloite tehdä. Itse ainakin ollessani sinkku tein niin monet miehet kyllä lämpenevät sille kun nainen rikkoo jään. Ja jos mies olisi ollut sinkku niinhän olisi varmasti lämmennyt tuolle, sillä epätavallinen keskustelu kertoo myös sen että sinä et ole aivan tavallinen..toki nyt voi miehet tulla tänne haukkumaan että mistä minä mitään tiedän mistä he pitävät :D Toki takana on paljon suhteita..niin pitkiä kuin yhden illankin..vaikka nyt olenkin onnellisesti kihloissa ja vain yhden miehen nainen.

    VastaaPoista
  15. Mä en koskaan lue mitään blogeja mutta jäin totaalisen koukkuun sun kirjotuksiin. Nauran vedet silmissä! Oot ihan mahtava!

    VastaaPoista
  16. Jotenkin alitajuntaisesti naiset tuntuvat haistavan varatun miehen. Reilun vuoden vietin sinkkuaikaa ilman minkäänlaista sutinaa muistuttavaakaan toimintaa. Puolisen vuotta sitten kun planeetat, tähdet ja lainojen korot sattuivat olemaan oikeassa asennossa ja suhteeseen päädyin, niin nyt sitä flirttiä sitten tuleekin vastaan hyvinkin usein.

    Eikä sitä oikein voi heti möläyttää seurustelevansa kun joku sanoo moi, muttei sitä myöskään kovin innokkaasti uskalla toista rohkaista... sitten sitä menee hiljaiseksi ja hankalaksi ja tulee paha mieli kun jollakin on ollut ihailtavaa rohkeutta tehdä pientä aloitetta ja ite on vaan tympeä.

    VastaaPoista
  17. Hei supermegaziljoonan ihanaa kuulla, että viihdytte mun juttujen parissa! Lämmittää, oikeasti. Kiitos!

    Pokaaminen ei oo kyllä mitenkään helppoa joo ja mitä tohon varattuna olemiseen tulee, niin tosi useesti käy niin, että jos tyttöporukalla ollaan ulkona, just niitä varattuja pokaillaan. Karma <3

    VastaaPoista
  18. Mä oon joskus aloittanut repliikillä... ai et sä muista mua, me harrastettiin seksiä kaks viikkoa sitten. Se laini todellakin mursi jään ja (irkku)mies oli aivan hullaantunut suomalaisesta suorapuheisesta naisesta. Hehe... anteeks kanssasiskot jos mustaan mainettanne. ;)
    Ja bloggaajalle terkut, keep up the good work! Sulla on mahtava blogi. (Viski)

    VastaaPoista
  19. Olen mennyt naisen pöytään ja kehunut että onpas komiat suihinottohuulet. Varmistin vielä, ettei se kai vaan ole lesbo kun on niin lyhyt tukka.
    Toimi!
    Kyl mää sun kans ainaki ulkonäen puolesta voisin piereskellä ja pyöriskellä alasti paskasilla lakanoilla ja paskat vitsit on hauskoja.

    VastaaPoista
  20. Tämähän on hauska paikka :) Ei toimis nää jutut vaikka paljon realistisempia onki näin toisen sukupuolen vinkkelsitä. Siis, että se on jo niin normaalia ettei olisi hauskaa. Hienoa, että masturboiville naisillekkin annetaan mahdollisuus olla valtavirtahyymoria! :) Käy enskerralla Beeffissä, isoroballa... Kuulemma hyvä paikka, ite en muista kun sielä viimevkl kävin.. :D

    VastaaPoista
  21. Suosittele Navy Jerry's:iä kaikille. Loistava paikka ja loistavat juomat.

    VastaaPoista
  22. Sinkkumiehenä siis oikeesti tota voisi kokeilla myös minä. Olisi kiva saada litsarit tai oukei voisi siitä kehittyä jotain. Toki ei saa olla saappaat solmussa,kun noi replat heittää.

    VastaaPoista
  23. Hei siistiä! Propsit siitä, että kauniimman sukupuolen edustajakin tekee aloitteita =)

    VastaaPoista
  24. You lucky bastard, kyllä mäkin viel joku päivä tuun sulle keulii, et oli sutinaa... ;)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.