Google-haut

Google-haut

keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Ei ole varmaan helppoa olla mies

Kävin tänään hieronnassa. Siinä kun maata rötkötin naama reiässä, muistin sen kerran, kun olin elämäni ensimmäisessä hieronnassa.

Olin silloin muistaakseni 23-vuotias, hieronta oli ylävartalolle, ja se tapahtui semmoisessa spa-tyyppisessä paikassa. Jännitti jotenkin tosi paljon mennä sinne toisen ihmisen hipelöitäväksi. Ja sitten siinä oli se alastomuusaspekti. Että miten se nyt menee sitten. Pieni viaton Henriikka siellä panikoi, että kuinka paljon tässä pitää paidannappia nyt raottaa ja housua kiskoa alaspäin.

Ja yleensä paniikissa oleva ihminen ei toimi loogisesti.

Joten sen sijaan, että olisin kysynyt henkilökunnalta neuvoja, tein omat ratkaisuni. Ja jostain tuntemattomasta syystä päätin riisuutua kokonaan alasti. Yolo.

No ei siinä mitään. Hierojani oli varmasti nähnyt kaikenlaista, ja hän ystävällisesti vaan peitteli minut pyyhkeen alle. Tiukasti. Semisti nolotti, koska jotenkin aistin, että olisin ehkä sittenkin voinut piilottaa puskani alushousujen alle. Ehkä myös housujen. Noh, hieroja laittoi rentouttavan laineidenliplatusmusiikin päälle ja aloitti hieronnan. Huoneessa oli himmeä valaistus, siellä paloi kynttilöitä ja tuoksui hyvälle.

Ja sekös vasta hirveää olikin. Kaikki se rauhoittava rekvisiitta muistutti minua, nuorta parisuhteessa elävää ihmistä siitä, että kohta nussitaan. Sillä silloisen poikaystäväni kanssa jokainen hierontasessio oli päättynyt itse aktiin. Koska kamoon, ei ole mitään parempaa tapaa valmistella naista kuin hieronta.

Mutta joka tapauksessa, minä selvisin tilanteesta olosuhteisiin nähden hyvin. Hieroja ei tiennyt, että ajattelin jäykkää penistä, miehisiä käsivarsia, tiukkoja parakoita ja suuseksiä täydet 60 minuuttia, ihan koko rahalla.

Silloin mietin, että jos nyt olisin mies, niin kyllä tässä mela heiluisi puolelta toiselle, touhutipat valuisivat norona lattialle ja hieronnan jälkeen kävisin jossain suihkukopissa heittämässä seitit saippuatelineeseen.

Niin semmoista vaan, että ei ole varmaan helppoa olla mies.

Eikä myöskään siksi että.

Kun olin 10-vuotias tytön tyllerö rukoillen kiitin eräänä iltana Jumalaa (kyllä, se oli niitä aikoja) siitä, että en ole poika. Tämä tasan siitä syystä, että pojista tulee isona miehiä ja miehet joutuvat olemaan joulupukkeja.

Niin ei todellakaan ole helppoa olla mies.

Voimia teille.

Ps. Nykyään, kun menen hierontaan, haluan, että paikka on joku varastohuone, katossa välkkyy kirkas loisteputkilamppu, musiikkina soi korkeintaan katupora ja hieroja hakkaa mielellään jollain moottorisahalla selkää. Ei paneta enää.

23 kommenttia:

  1. No eipä niillä miehillä helppoa taida olla... :D

    Tosin, itse kun olin pieni, minua harmitti kovasti se, kun en saanut olla joulupukki.

    VastaaPoista
  2. Olen kyllä usein ollut joulupukkina, vaikka nainen satunkin olemaan!

    VastaaPoista
  3. Sattumoisin eksyin blogiisi (joku facebookissa tätä hehkutti). Pitkä junamatka sujuu nyt varsin leppoisasti kun lukee kirjoituksiasi. Näistä sun jutuista saisi hyvän kesäkirjan koottua :) Jatka samaan malliin.

    VastaaPoista
  4. A) penis ei jäykkänä juurikaan heilu
    B) en muista että olisin ikinä juurikaan kärsinyt touhutipoista
    C) kolmas kohta oli vain positiivinen asia miessukupuolesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. A) Kyllä heiluu, jos on lihakset, joilla heiluttaa. Harvoilla kuulemma on.
      B) Touhutipat taitaa vasta vanhemmiten pitää alushousuja ajoittain aika märkinä.

      Poista
  5. Tää on maailman paras blogi. Se seksiblogikin olis kiinnostanu, mutta sitä ei vissiinkään enää ole. Olen niin mieltynyt havannointikykyysi ja suorasanaisuuteesi, että olisi ollut hauska lukea samaa settiä seksistä. Olen lukenut näitä nyt parisen tuntia ja nauroin ikuisuuden sille missä olisit halunnut ottaa puusta roikkuvia kimalluksia. Tiedän tunteen.
    Terv. seksissä epäonnistunut harakka

    VastaaPoista
  6. Kiitos. Olet ensimmäinen nainen joka ymmärtää mua. Mä oon yrittänyt selittää tätä asiaa tytöille jo vuosia, mutta se päättyy aina siihen että ne 1) lyö mua, 2) inhoaa mua, 3) inhoaa itseään, 4) inhoaa maailmaa, 5) inhoaa miehiä, 6) inhoaa kaikkea. Siis joku näistä tai kaikki. Tuo juttuhan ei oo kovin romanttinen, mutta niin se vaan on. Kiitos suoruudestasi ja kyvystäsi nähdä maailman ilman Disney-laseja! Go girl!

    VastaaPoista
  7. Sä oot ihan loisto tyyppi.! :D Oon lukenu sun blogia jo aika kauan ja nauran silmät valuen näille jutuille. Nii, ja luin itseasias sitä cityn blogiakin ennen ku sit lopetit sen. Älä muutu ikuna. ((:

    VastaaPoista
  8. Heh.on joo vaikeeta välillä olla mies.

    VastaaPoista
  9. Ihmettelen miten voit olla sinkku. Noilla puheilla pitäisi olla jono miehiä oven takana

    VastaaPoista
  10. Juh, ei ole heleppoa ei. Varsinkaan ko menee hienompaan thaihierontapaikkaan, koska on saanut moisen lahjakortin vanhoilla päivillään (30v?!) -tana. Siis nyt ei ollut kyse Vaasankadun paikoista, vaan ihan oikein siististä paikasta suomenruotsalaiselta alueelta.
    ps. näin muuten kirjoittajan melkoisen suurella varmuudella tänään 12.9. Kurvissa marssimassa Hesarin yli. Älä huoli, en stalkkaa.
    Mutta hyvästi kirjoitat, onnea elämään ja kaikkea hyvää.
    t.körömölli

    VastaaPoista
  11. Kiva, kun jaksatte kommentoida ni en ihan yksin täällä jorise!

    VastaaPoista
  12. Dear Henriikka!

    Tässä on tullut jo useamman kerran hierottua vaimon hartiat, niskat ja selkä eikä ole silti lohjennut kuukausiin. Yrittänyt olen parhaani, mutta tyhjä arpa on aina käteen jäänyt. On niin kovin turhauttavaa. Mitä minun tulisi tehdä toisin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhu sille :) Ehkä joku muu asia mättää elämässä/suhteessa ku lihaskipu.

      Poista
  13. Olen käynyt jumiutuneen selän vuoksi 10 kertaa hierojalla. Mulle ei sexi tule siellä mitenkään mieleen. Vaikka mies olenkin. :)

    VastaaPoista
  14. Juuri samoja tuntemuksia mieshierojan käsittelyssä. Ai että niillä vahvoilla käsillä olisi se voinut temput tehdä. Hieroi rintalihaksiakin lopussa. Yritin kurkata huomaamatta suljettujen silmäluomien raoista tätä adonista, mutta kiinni jäin kurkkimasta enkä sen jälkeen enää uskaltanut raotella silmiä. t. pikkarit pyykkiin

    VastaaPoista
  15. tuosta kiihottumisesta, olen mieshieroja ja kerran erään naisasiakkaan pakaralihaksia hieroessa ilmestyi tuoksu nenääni kun asiakas ilmeisesti tykkäsi hieman liikaa eli kyllä te naisetkin siitä voitte kiinni jäädä:D

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.