Google-haut

Google-haut

tiistai 10. joulukuuta 2013

Joululahjavinkki - Ota joulusinkku

Moi!

Mulla on pian vuosipäivä itseni kanssa. Oon ihan kohta puuhannu menemään jo huikean mahtavat viisi (5) vuotta sinkkuna!

*APLOODEJA*

Oon onnellinen. Vaikka itsen kanssa on ollut välillä vähän alamäkiäkin niin nyt me ollaan kuitenkin ihan tosi sujut ja iloisia. Me annetaan anteeksi toisillemme kaikki asiat.

Lahjaksi itselleni aattelin antaa kokovartalohieronnan, selän pesun ja sitten vielä tarjoan lounaan. Illalla me nukahdetaan lusikka-asentoon. Me nukutaan sellaisessa kokovartalopyjamassa, joka on täynnä pingviinin ja pilvien kuvia. Kun mun veli näki sen pyjaman, sen kasvoilla oli sellanen "Ehkä jos et sä nukkuis tommosessa asussa, sä et olis enää sinkku" -ilme.

Mutta veli, älä huoli. Mä oon ovela. Aina, kun mun luona on mies, piilotan pingviinit äkkiä jonnekin sängynrakoon, nukun alasti ja sanon, että aina nukun näin.

Ongelmana on se, ettei ne miehet usko, koska oikeesti en pysty nukkumaan yhtään sekuntia alasti ja siks tuijotan kelloa ja miestä vuorotellen koko yön. Se ei oo edes mun mielestä normaalia.

Koska jos nukkuu alasti eikä käytä alushousuja, tuntuu, että vaginaan menee kaikki asiat maailmasta. Se lepattaa siinä ihan miten sattuu, ja se voi avautua yön aikana ja imeä peiton ja verhot. Kerrankin muistan, että illalla nukkumaan käydessä sängyssä oli vielä nenäliina, mutta aamulla ei enää ollut. Olin nukkunut ilman alushousuja enkä keksi mitään muuta selitystä kuin että vaginaan se on menny.

No mutta. Sinkkuuden kunniaksi tein videon tältä viiden vuoden yhteiseltä matkalta itseni kanssa, koska mun videotallenteista löytyy paljon kaikkea käyttämätöntä materiaalia, ja melkeinpä kaikissa materiaaleissa oon minä tekemässä jotakin, mikä vaatii kansan huomion. Tuut huomaamaan sen ihan pian.

Tässä videolla on siis mun naama ja se puhuu ja näyttää minkälaista tämmösen ex-seksibloggaajan sinkkuelämä oikeastaan onkaan:


Oottelen kaikkien ihanien soittoja jo!

2 kommenttia:

  1. Hei, huomasin vasta että oot palannut blogiisi. Jes!!! Kiitos.

    Oonkin ihmetelly, mihin mun tavarat välillä katoaa. Ehkä sä nyt keksit ratkaisun? Täytyy alkaa tarkkaileen tilannetta.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.