Google-haut

Google-haut

tiistai 25. lokakuuta 2016

Sinkkubloggaaja taas alasti

Minä tiedän blogitilastoista, että siellä ollaan googlailtu "henriikka rönkkönen alasti" ja päädytty sitten tänne, koska olen otsikoinut joitain blogauksia esimerkiksi sanalla "tissikuvia".

Toistaiseksi olette löytäneet vain seksikkään kuvan minusta kokovartalopingviiniyöpuvussa ja kuvan perseestäni.

Ai niin, ja tissini tietysti!

Nyt saatte hieman lisää, koska joulukin lähestyy ja varpunen tiistaiaamuna.


Tämä kuva siitä syystä, että minua rassaa edelleekin ISOSTI se, että mediassa ja somessa on näkyvillä vain yhdenlaista vartalotyyppiä seisomassa yhdenlaisessa "pylly takana huulet edessä"-asennossa.

Kävin korkkaamassa viikonloppuna Mäkelänrinteen uimahallin, se oli ollut remontissa viime keväästä. Meinasin pyörtyä sinne, kun en nähnyt yhtäkään "pylly takana huulet edessä"-asentoa naisten pukuhuoneessa. Olin jo ihan, että mikä helvetti näitä naisia vaivaa. Siinä seisovat ihan normaalisti pyllyt vertikaalisesti vartaloon nähden ja näyttävät tavallisilta - kauniilta.

Miestenpuolelle en päässyt katsomaan, pullistelevatko miehet suihkussa siksbäkkejään samalla, kun pesevät 60 kilon kahvakuulalla kainaloitaan.

Olen itse semmoinen nakupelle, että puen vaatteet päälle ainoastaan sen takia, että voin riisua ne. Yllä olevassa kuvassa yritin saada vangittua reisiselluliittimonttuni, mutta päiväpeittoni sumensi ruudun jokaisessa kuvassa ja minä luovutin. Ei elämä voi olla sellaista, että taistelee päiväpeittoja vastaan.

Minun pyllyssäni ja reisissäni on paljon tavaraa, mistä ottaa kiinni. LÄSKIÄ SAATANA! <3 

Minulta itseltäni kesti melkein 30 vuotta oppia hyväksymään kroppani, vaikka olen aina ollut äärimmäisen hoikka, semmoinen läpipaskoja.

Minä tiedän myös, etten ole ainoa, joka on paininut tai painii edelleen näiden asioiden kanssa. Joskus itsekin kipuilen vartaloni kanssa. Esimerkiksi juuri viime kesänä itkin yhden illan, koska mielestäni vartaloni on niin ruma. Se meni onneksi ohi. Tiesin, että se menee ohi. Tiesin, että minulla on vain huono päivä. 

Tämä kipuilu liittyy myös siihen, että koen välillä, etten ole riittävä. Yleensä miehille, monesti myös moneen muuhunkin asiaan, mutta erityisen isosti asia nousee mieleeni juuri miesten kautta. Minulla on paljon työstettävää vielä tällä saralla, mutta olen tullut pitkälle jo.

Haluaisinkin sanoa teille kaikille lukijoilleni ja seuraajilleni ja stalkkaajilleni, että sinä et ole yksin näiden asioiden kanssa. 

Sinä olet rakastettava just noin. Sinun kehosi on sinun kulkuneuvosi ja nautinnon lähteesi. Pidä siitä hyvää huolta ja helli sitä. Se on ihan mielettömän upea. Sinä olet ihan mielettömän upea. <3

6 kommenttia:

  1. Kiitos, tää postaus tuli just sopivaan aikaan.

    Eilen sain kuulla, etten ole enää haluttava, koska urheiluharrastuksen lopettamisen myötä lihasmassani on vähentynyt. Tuntuu ihan sairaan pahalta. Tykkään pehmeästä ja tavallisesta kropastani, mutta tykkään myös poikaystävästä. Mitä kummaa pitäisi tehdä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taidat kyllä itsekin tietää vastauksen, mitä pitäisi tehdä. Mieti, haluaisitko jakaa lopun elämäsi tuollaisen ihmisen kanssa, joka saa kiksit pelkästään sun lihaksista?

      Poista
    2. Mä olen välillä hoikempi ja välillä fätilöidyn. Tykkään itsestäni jokaisessa elämäni vaiheessa. Silloin, kun ruoka maistuu niin syön, syön nautinnolla. Sitten, kun urheilen, teen sen kunnolla. Tehkää asiat itsenne takia, ei kenenkään muun. Nuorena edellisessä suhteessani painoin vain 45-49kg ja pituutta on kuitenkin 173cm, poikaystäväni sanoi lihavaksi, ja että halusi hioa minusta timantin. Sanoin ihan suoraan, että ihan yksinäs saat hioa, mulle riitti. ☺

      Poista
  2. Naisen kroppa on samanlainen asia kuin miehillä penis. Sellainen naisilla on, mutta koskaan kukaan ei ole tyytyväinen siihen. Toisilla on mielestään liikaa kiloja, toisilla liian pienet tissit tai ruma vagina. Itselläni on mielestäni pieni penis - haluaisin isomman. Kuitenkaan en sellaista tule koskaan saamaan (ellei hevosen jättipenistä voi ihmisiin siirtää). :D On vaan tultava toimeen sellaisena kuin on. Ja kunnon mies rakastaa naistaan sellaisena kuin on. Jossei rakasta, on väärän miehen kanssa. Sun kroppas on kaunis, sillä se on sun omas! <3

    VastaaPoista
  3. (Tirsk) Mä vähän vetelin esinahkaa eestaas kun luin kirjoituksiasi ja katselin tuota kuvaa...

    VastaaPoista
  4. Ei mulla muuta asiaa, ku halusin vaan sanoa että tosi kauniisti luomia sinulla :D

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.