Google-haut

Google-haut

tiistai 31. lokakuuta 2017

28 asiaa, joissa olen hyvä

Kirjoitin noin vuosi sitten tänne blogiini 24 asiaa, joissa olen hyvä. Koska huomenna alkaa kuulemma marraskuu, päätin tehdä uuden listan ihan vaan siksi, että kuulemma on se marraskuu jo, ja ihminen tarvitsee pimeisiin iltoihin valoa sisältäpäin.

Tässäpä siis 28 kohdan lista asioista, joissa olen hyvä.

1. Olen hyvä lukemaan aamuisin uutisten otsikot väärin.

2. Osaan herätä aikaisin sekä vahingossa että tahallani.

3. Olen hyvä ajattelemaan kuolemaa lentokoneessa koko lennon ajan.

4. Piereskely.

5. Stalkkaaminen.

6. Olen erinomainen uskomaan omia selityksiäni.

7. Muistan aina kuunnella toista.

8. Osaan olla katsomatta puhelintani aika paljon, kun olen muiden ihmisten seurassa.

9. Pääsen asioista hyvin yli, koska annan itselleni aikaa käsitellä niitä.

10. Osaan nähdä hyviä asioita kaikessa, vaikka olisinkin ihan tosi vittuuntunut.

11. Olen hyvä rakastamisessa ja anteeksiantamisessa.

12. Ilahdun, kun näen ruokaa.

13. Olen universumin paras hieroja.

14. Osaan antaa muiden olla sellaisia kuin he ovat.

15. Pakaralihasten jännittäminen vuorotellen musiikin tahtiin.

16. Yksin puhuminen yksin ollessa ihan jo hississäkin tulla tupsuttaa suusta tarinaa.

17. Osaan harjoitella käsilläseisontaa vuoden oppimatta sitä.

18. Pystyn aistimaan toisista ihmisistä enemmän kuin he tietävätkään.

19. Olen hyvä uskomaan romanttisen rakkauteen siitäkin huolimatta, että enimmäkseen kaikki yritykset menevät suohon.

20. Yksin oleminen.

21. Itseni hemmottelu esimerkiksi masturboinnilla ja hyvällä Netflix-sarjalla ja ruoalla.

22. Osaan tuntea kaikkia tunteita.

23. Lapsenvahtiminen.

24. Osaan olla tosi ihana.

25. Olen hyvä pitämään jouluvaloja ympäri vuoden ja kuuntelemaan joululauluja lokakuussa.

26. Osaan uida.

27. Olen hyvä olemaan ajoissa joka paikassa ja silloinkin, kun olen myöhässä, olen ajoissa.

28. Olen taitava elämään.


Noin. Tällä kertaa napsahti 28 kohdan lista yhdeltä istumalta ja kerran seisomalta. Tee sinäkin oma lista itsellesi.

Pus.

1 kommentti:

  1. Heissan Henriikka, kiitti hyvästä listasta. Tein oman omaksi ilokseni ja laitan sen tänne sun blogiin omaksi ilokseni!
    1. Olen hyvä itsekehussa
    2. Olen hyvä myös kriittisessä itsearvioinnissa
    3. Olen hyvä kurinalaisesti valitsemaani tavoitetta kohti työskentelyssä
    4. Olen hyvä heti niistä asioista kieltäytymisessä, joita en aio tehdä.
    5. Olen hyvä muiden ihmisten kunnoittamisessa
    6. Olen hyvä itsestäni huolehtimisessa
    7. Olen hyvä ihmisille juttelemisessa
    8. Olen hyvä ihmisten kuuntelemisessa
    Kahdeksan kohdan lista tuli lonkalta. Hyvää marraskuuta!

    Anu

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.