Google-haut

Google-haut

sunnuntai 26. elokuuta 2012

APUVA!

APUVA!

Yritän tässä darraspäissäni (oon saanu yhden ja ensimmäisen kaverin täältä ja oltiin krebaa tosi villisti eilen jee!) katsoa Katsomon ohjelmia.

Mut mulla pitää olla Silverlight. No. Mä asennan sen 4 kertaa ihan varmuuden vuoksi mutta siltikään ohjelmat ei lähe pyörimään. Oon sulkenu kaikki ikkunat ja koko koneen ja talon ovenkin pistin lukkoon mutta mikään ei auta. MTV3 sanoo mulle, että asenna Silverlight aina kun klikkaan Jamie Oliverin naamaa tai Tulosruutua (vahingossa klikkasin, en kato oikeesti).
 
Facebook-avautumisen ja panikoimisen jälkeen mulle alko valjeta, ettei noita ohjelmia voi kattoa ulkomailla. Juma! Tosin en vieläkään ymmärrä, miten NE voi tietää, että mä olen ulkomailla. Ehkä ne lukee mun blogia.
 
Ja sit vielä semmonen pieni vinkkivitonen tuli kaverilta että macbookilla ei toimi Katsomo anyways.

AAAAAAAAAAAAAPPPPPPUUUUUUVA!
 
 

2 kommenttia:

  1. Noh. Internet toimii niin, että sulla on aina joku osoite kun sä olet Internetissä. Vaikka 192.167.3.241. Kun sä otat yhteyttä jonnekin, tuo osoite näkyy sinne. Tuon osoitteen perusteella ne kaikki kuvat ja tekstit yms. latautuu just sun koneelle kun niitä haet. Mtv3 pystyy kattomaan sun osoitteen perusteella, että hei, tää kuuluu jonnekin ulkomaille.

    VastaaPoista
  2. Kyllä Katsomo toimii Macbookilla, muttei ilmeisesti ulkomailla olipa sitten mikä kone käytössä tahansa.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.