Google-haut

Google-haut

lauantai 25. elokuuta 2012

Napa paukkuu

Olen yrittänyt syödä tosi terveellisesti täällä.

Olen yrittänyt.

Käytännössä olen vetänyt joka päivä tortillaa ja hampurilaisia yliopistolla. Iltaisin olen syönyt ehkä porkkanan ja leipää. Iltaporkkana vetäminen on paras, mihin olen pystynyt tähän mennessä.

Kävin tänään kolmessa (3) eri kaupassa, jotta sain ostettua kaikki ruokatarvikkeet, mitä halusin.

Ensimmäinen kauppa oli helvetin kallis luomukauppa. Iloisena kauhoin luomumakaronia pussiin.



Toinen kauppa oli huoltoasema, josta ostin patterin palohälyttimeen, joka saatanaperkelevittu piippasi koko yön. Näin jälkiviisana totean itselleni, että jumalauta ämmä, olisit ottanut yöllä hälyttimen irti seinästä ja patterin pois hälyttimestä. Aina ei voi voittaa. Pelimerkit on jaettu ja niillä mennään mitä on.

Kolmas kauppa oli joku minimarketti, josta ostin ihan vähän vaan voita, ihan muutaman (6) grillimakkaran ja pari desiä tosi edullista kokista (12 tölkkiä). Limsaa olen vältellyt kuin ruttoa, mutta nyt psyykeeni ei enää kestänyt. Kaljaahan mulla onkin jo kaappi täynnä.






Kämppikseni muutti torstaina vuodeksi Suomeen. Kaveri seurasi sivusta ilmeisen huvittuneena taisteluani kaikkea epäterveellistä vastaan.

Kun palasin kotiin torstai-iltana yliopistolta, keittiössä odotti yllätys. Vaaka. Hah! 


Yritin googlettaa paljon painan normaalin mitta-asteikon mukaan. Sain vastaukseksi 3,4 kiloa.

--> Vituiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.