Google-haut

Google-haut

sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Katotaanko mun kuvia?

Tässä mä kuvaan Kinsey-instituutin kylttiä.






Tässä mä kuvaan mun tissejä ja mun tissikylttiä peilistä.





Tässä mä kuvaan lasinyyttejä ja posliinipenislautasta.


Tässä mä kuvaan mustikkamuffinsia ja kahvikuppia.


Tässä mä kuvaan rintamerkkiä ja mun omaa nimeä.


Tässä mä katon kameraan ja näytän peukkuja oudosti mun työpaikkan edessä.


Tässä mulla ei oo edes pienen pieruhiutaleen verran hajua, mitä mä kuvaan.


Tässä mä katon kameraan ja hymyilen.


Tässä mä makaan maassa ja katon asfalttia.


Tässä mä kuvaan mongolialaisen kurkkulaulajan killikkamahaa.




Tässä mä kuvaan kahdeksan prosentin vahvuista ja viiden dollarin hintaista mustikkasiideritölkkiä.




Tässä mä kuvaan Movits!n levyä.


 

Tässä mä kuvakaappaan yliopistolta tulleen laskun.

 
Nyt ne loppu. Mitä sit tehdään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.