Google-haut

Google-haut

sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Tajusin, että olen aikuinen

Sunnuntai-moi!

Selailin aikani kuluksi elämäni ensimmäistä päiväkirjaani ja huomasin, miten paljon olenkin kasvanut ja aikuistunut 23 vuodessa. Päiväkirjani alkaa näin:


Sen on kirjoittanut 7-vuotias Henriikka, joka on myös antanut itselleen näemmä täydet pisteet omista kirjoituksistaan. Sen merkkinä on jokaisella sivulla 1/1. Yolo.

Mutta nykyään!

Miesanalyysini ovat paljon syvällisempiä ja pidempiä, lähes loputtomia. Sillä voi että sitä kälätyksen määrää, kun akat pääsevät jauhamaan peniksellisistä ihmisistä. Sydän.

Lisäksi minulla on tietysti se mielikuvituspoikaystävä.

Se oli eilen bilettämässä aamuun asti niin rankasti, että makasi tänä aamuna hirveässä kankkusessa sängylläni. Minä päätin helliä tuota poloista, joten mielikuvitusotin siltä suihin ja sitten tein sille oikein kunnon darra-aamupalan, johon kuului pekonit ja kaikki.


Tarjoilin ruoan sänkyyn ja söin sen itse. Oli maailman paras sunnuntai. Minä olin onnellinen ja mielikuvituspoikaystäväni oli myös.

Taidan olla aikuinen nyt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.