Google-haut

Google-haut

perjantai 18. joulukuuta 2015

Kohta 7 vuotta sinkkuna

Ystäväni kysyi minulta taannoin, mitä toivon ensi vuodelta. Olimme juuri puhuneet kuluvasta vuodesta ja olin pohtinut, miten se oli heitellyt minua ihan holtittomasti ympäriinsä.

Rupesin selittämään ihan innoissani, miten haaveilen siitä, että sisimpäni olisi vähän vahvempi ja tunteet, joita koen, eivät menisi niin suurella volyymillä lävitseni. Toivoisin, että ne vain paukuttaisivat pintaa, täristäisivät hetken - vähän samalla tavalla kuin pakarat hyllyvät, kun kaveri paukuttaa takaapäin, mutta kuitenkin niin, ettei koko perse repeä.

Se oli ainoa toiveeni, olin siihen tyytyväinen.

Hetken kuluttua tajusin, että mitäs helvettiä. Ensimmäistä kertaa koko sinkkuelämäni aikana en ajatellutkaan sitä, että voi kunpa rakastuisin ja löytäisin kumppanin.

Minua alkoi naurattaa. Ei sillä, etteikö olisi kivaa rakastua ja löytää uusi ystävä, jolla on sellainen muna, jota voipi kosketella.

Minua alkoi naurattaa, koska nyt on tainnut tapahtua se, mitä kohti olen taapertanut 31 vuotta. Se on vaatinut tielleen aika paljon ahdistusta, pari sydänsurua ja yhden börniksen.

Minua alkoi naurattaa, koska taidan olla vähän ihastunut. Minuun.

JES!

Taustalla soi ripiitillä Coldplayn Adventure Of A Lifetime. Miten nää voi tehdä kerta toisensa jälkeen näin hyvää musaa. En tajuu.


5 kommenttia:

  1. Tämän tyyppinen hyväksyminen ja itseensä rakastuminen yleensä ennustaa sitä, että se toinen merkittävä ihminen astelee elämään piakkoin :) Kliseetä ja totta!

    VastaaPoista
  2. Eiks se menny jotenkin niin, että pitää eka ihastua itseensä että voi sitten muihin :)

    VastaaPoista
  3. Aloittelija :) itsellä taitaa olla tuplaten tuon sinkkuilua eikä todellakaan omasta tahdosta.

    VastaaPoista
  4. 1+1=2, pariskunta on parillinen luku. Kaksi kokonaista tai 1,25 ja 0,75 summa on 2. Puutteet myös täydentävät toisiaan.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.