Google-haut

Google-haut

torstai 28. tammikuuta 2016

32 vuotta elämänkokemusta ja 7 vuotta sinkkuutta

Täten voinen jakaa teille sen kaiken salaisen infomaation, jonka olen kerännyt elämäni ja erityisesti sinkkuelämäni aikana.

Tässä se tulee.

1. Yli kolmikymppinen sinkkuihminen alkaa hallusinoimaan. Vai olenko? Mitä? Olin eilen koirieni kanssa ulkona illalla pimeässä pimeän takin sisällä piilossa, mutta silti luulen, että joku MIES huusi minulle "moi". Ehkä hän puhui koirilleni, koska ne vastasivat, että "terve". Sitten kiirehdimme etsimään keltaista lunta.

2. Yli kolmekymppinen sinkkuihminen puhuu poskelleen, koska kukaan muu ei. Ja nauraa sen kanssa. Yhdessä nauravat siellä, peilin edessä. Hammas lähti, ja siellä jo ilakoivat ja juhlivat kahdestaan kipulääkehöyryissä.



3. Poskeni muistuttaa hamsterin pyllyä.

4. Olen iloinen.

Siinä kaikki, mitä olen oppinut elämäni varrella. Toivottavasti tämä auttoi muitakin sinkkuihmisiä.

Ps. Ei muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.