Google-haut

Google-haut

sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Ensin mä olin et ei vittu ja sitten mä olin et ei saatana - Uudistunut sinkkublogi!

Moi!

Olen nyt jo tovin jos toisenkin miettinyt, että mitä teen tälle blogille. Tämä on roikkunut tässä mukana innokkaana ja valmiina kuin pulskeat pallit, mutta mitään ei oikein ole tullut ulos.

Mutta viime kuussa sen keksin. Olin käymässä äitini luona. Siellä tapahtui oivallus. Ihana äitini hieroi hartioitani - sinkkuihminen ei saa tällaista luksusta kuin näemmä äidiltään - ja kysyi samalla kun puolet hartianahastani oli hankautunut irti, että koskas sun selkä on pesty viimeksi.

Tuijotin seinää. Ja sitten sen tajusin. Ensin olin ihan, että ei vittu siitä on yli puoli vuotta. Ja sitten olin, että ei saatana, viimeisin selänpesijä oli äitini.

Olin tavallaan vähän järkyttynyt, että tämmöinen viriili himonussija joutuu elämään tällaista elämää, mutta minkäs teet. Ei tule nimittäin hartiahierontaa eikä selänpesua mielikuvituspoikaystäviltäni eikä randompanoiltani.

Oli pakko myöntää, että kyllä se on meikeläisen - singlen - elämä aivan toisenlaista kuin kaksin elävän ja päätin, notta nyt on aika aloittaa sinkkublogaaminen ja tässä ollaan.

Haluaisin kuitenkin vielä tarkentaa, että elämä on toisenlaista vaan ei yhtään huonompaa taikka parempaa. Vaan erilaista. Minä en ole missään nimessä onneton enkä yksinäinen, mutta toki kaipaan välillä halausta ja ihmistä ja rakkautta. Ja punaviiniä ja hyvää seksiä.

Ai mitä?

Punaviiniä ja hyvää seksiä. Saatana.

Yksin asuvana myös näiden viiden tähden videoideni kuvaaminen on mitä on, joten sitä se sitten on ja sen kyllä huomaa. Mutta ei se mitään!

Koska täällä blogissa mennään ilon kautta kaikkeen sisälle ja ulos, ja kaikista vastoinkäymisistä ja myötöinkäymisistä opitaan ja kehitytään ihmisenä aina vaan ihanammaksi ja kauniimmaksi sisältäpäin. Ja sitten ulkokuoreen laitetaan meikkiä niin paljon, että joka puolella on kauneutta, vaikka olisikin ruma.

Uusi vuosi vaihtuu pian, joten --->

 Maailman parasta vuotta 2014 kaikille ja tervetuloa uudistuneeseen Sinkkublogiin ja muistakaa ehkäisy (ex-seksibloggaajan, iänkaikkisen runkkarin syntinen möreä karjahdus täältä kajahtaa sun korvaan jos meinaat paljaaltaan vetää jotain randomia saatana)!


Ps. Videolla vilahtaa pingviinikuvioinen kokovartalokohuyöpaita, jota en kerran ehtinyt piilottaa, koska se oli kuivaustelineellä, ja mies, jonka baarista raahasin kotiin, näki sen ja kysyi ensimmäisenä, kun astui sisään, että "Onko sulla lapsia?".

"Ei oo. Se on mun yöpaita."

1 kommentti:

  1. haha! tietty vaginapierupostauskesta lähin kattelee tätä sun blogia ja luin sitte kokonaa kerralla! oot ihana ilonen piristävä persoona ja mä niin samaistun sinkkuna suhun (ja blondina. esim saunalamppujuttu) mut joo eipä mulla muuta halusin vaa tulla kertoo :33

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.