Google-haut

Google-haut

sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Henriikan opetuslaulutuntivideo - Nämä viisi juttua sinun tulee tietää laulamisesta!

Moi!

Koska oon vähän semmoinen lupauksenpitäjälintunen, niin tässä blogauksessa pidän yhden lupauksen. Eli esittelen mun yhtä suurta taitoa, jota yleensä pidän piilossa kaikilta, mutta joskus yön pimeinä tunteina jossakin mikrofonipaikassa se pääsee esiin. Se ei pääse esiin missään kotimikrofonipaikoissa vaan enemmänkin julkisissa karaokemikrofonipaikoissa.

Ja silloin, kun se pääsee esiin, niin silloin kukaan muu ei oikeestaan pääsekään laulamaan enkä minä lähde lavalta. Ja vaikka joku yrittäisikin tulla sinne lavalle omalla vuorollaan, niin kohteliaasti otan mikrofonin toisen ihmisen kädestä pois ja laulan niiden kappaleen vaikken sitä osaakaan. Täysillä laulan. 

Tähän rituaaliin kuuluu myös se, että ennen tämän taidon esiinpääsemistä, hoen noin kuusi (6) tuntia putkeen, että en laula. Varmasti en laula. En todellakaan laula.

Sitten kuitenkin laulan ja kaikilla on videomateriaalia siitä sitten esitellä myöhemmin.

Mutta koska nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet, niin olen päättänyt vetää oikein kunnon Posket eli Cheeckit. Tai no, vedetään samantien ihan sinne syväkurkkuun asti. On mussa nimittäin sen verran laulajan vikaa enkä sitä häpeä yhtään. Nyt päätin siis laskea sen vian esiin ihan julkisesti tässä ja nyt.

Tällä videolla mä siis näytän, mitä pitää osata ja tietää, jotta pääsee laulutaidoissa ihan sinne isolle lavalle asti.




Keksin myös tässä sanatkin lauluun samalla kun venailin, että video latautuu Youtubeen:

Viisi opettavaista juttua sulle
jotta sä voit laulaa mulle
serenadin kivan
takana mun lähi-Siwan

Ouu ouu
rakkaus polttaa
aaah
se polttaa
ouu ouu

Serenadin jälkeen saat multa lovee
vaikka vasten mun ulko-ovee
vaginastahan mä puhun nyt
joko sä oot syttynyt

Ouu ouu
rakkaus polttaa
aaah
se polttaa
ouu ouu




Tämmösen namiskan osasin laittaa tänne ni sitä voi painella hellästi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.