Google-haut

Google-haut

tiistai 3. marraskuuta 2015

MULLA ON POIKAYSTÄVÄ!

Tai siis housut, poikaystävähousut.

Menin kauppaan ja olin silleen, et oispa mulla poifrend ja kappas vaan, niitä voi ostaa. Olin ihan et ota mun rahat. Ja se otti!

Tää mun uus poikaystävähousu on niin mukava. Oli ihan hiljaa koko kauppareissun ajan ja heti kotona halus hyppää päälle. Aika paljon puristelee perseestä, mutta myyjä sano et ajan kanssa alkaa silleen enemmänki sivellä ku puristaa.

Kuulemma näitä pitää sisäänajaa pari viikkoa. Mä kuiskasin sovituskopissa mun poikaystävähousulle, että kyllä mä sulle sisäänajot näytän. Poikaystävähousu katto mua silmiin ja oli silleen et joo. #melkeinsaamista #sinkkuelämää



3 kommenttia:

  1. Meinas sydän pysähtyä kun luin otsikon, mutta sitten helpotti.

    VastaaPoista
  2. Mä en tajua ollenkaan. Olenkin blondi. Siis mikä noiden idea on? "Poikaystävän" käsi? M*ulkku? Mut eihän se jälkimmäinen olis SUN housuissa. Siis mitäkä :D Selittäkää joku.

    VastaaPoista
  3. Sinänsä ihan tavanomaisessa kuvassa huomiota kiinnitti kännykän tarraus. Onko siinä itse Ressu-koira?

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.